Kadra
mgr Emilia Wójcicka-Dobija
Dyrektor
Studia licencjackie Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, kierunek Pedagogika, specjalność: Kształcenie Zintegrowane i Wychowanie Przedszkolne, Studia magisterskie Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, kierunek Pedagogika Specjalna, specjalność Oligofrenopedagogika, Studia podyplomowe: ATH w Bielsku-Białej kierunek: Zarządzanie w oświacie.Staż pracy pedagogicznej 16 lat. Na początku swojej kariery zawodowej pracowałam jako nauczyciel w Szkole Podstawowej, następnie jako nauczyciel Wychowania Przedszkolnego. Przez 4 lata pełniłam obowiązki zastępcy Dyrektora w przedszkolu.
mgr Katarzyna Markiewka
Zastępca Dyrektora
Ukończyłam studia licencjackie w Kolegium Nauczycielskim w Bielsku-Białej oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i dużo możliwości rozwoju.
mgr Magdalena Siemaszko
Nauczyciel
Nauczyciel kontraktowy. Ukończyła Akademię Muzyczną w Poznaniu na wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki oraz Rytmiki o specjalności – Rytmika oraz Podyplomowe Studium Pedagogiki Specjalnej w zakresie Rehabilitacji i Edukacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Poznaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Jest również absolwentką Studiów Podyplomowych Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Wychowania Przedszkolnego na Akademii Techniczno – Humanistycznej w Bielsku – Białej.
mgr Klaudia Bienia
Nauczyciel
Ukończyłam studia licencjackie na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz studia magisterskie na kierunku Edukacja elementarna i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Ponadto w 2017 roku ukończyłam kurs I i II stopnia z zakresu Diagnozy i Terapii Ręki uzyskując tytuł Specjalisty Terapii Ręki I i II stopnia. W codziennej pracy z dziećmi wspomagam dzieci w osiągnięciu optymalnego rozwoju w każdej ze sfer osobowości ze szczególnym uwzględnieniem sprawności manualnej i grafomotoryki poprzez usprawnienie funkcji percepcyjno- motorycznych.
mgr Danuta Krzyżak
Nauczyciel
Magister pedagogiki, nauczyciel z długoletnim stażem pracy, ukończyła studia wyższe na kierunku wychowanie przedszkolne i zintegrowana edukacja wczesnoszkolna.
mgr Bogusława Rusin
Nauczyciel
Nauczyciel dyplomowany, magister pedagogiki z wieloletnim stażem pracy. Ukończone studia wyższe na kierunku zintegrowana edukacja wczesnoszkolna.
Trener akrobatyki sportowej.
mgr Bożena Mańdok
Nauczyciel
Nauczyciel mianowany, magister teologii z przygotowaniem pedagogicznym .
„Zawsze się raduję spotykając dzieci. Pan Jezus także znajdował w tym radość.”
mgr Marzena Wawrzuta
Nauczyciel
Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem. Skończyła Akademię Muzyczną na wydziale wychowania muzycznego we Wrocławiu i studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku –Białej. Jest również absolwentką Studium Carla Orff oraz kursantką i członkinią Ogólnopolskiego Towarzystwa Carla Orffa przy Akademii Muzycznej w Warszawie. Jest nauczycielem , który poprzez zabawę a szczególnie muzykę rozwija w dzieciach kreatywność, ich naturalną spontaniczność i indywidualny potencjał.
mgr Krystyna Stanisławska
Nauczyciel
mgr rehabilitacji ruchowej, nauczyciel dyplomowany, instruktor gimnastyki korekcyjnej.
Wieloletni pracownik Bielskiego Szkolnego Ośrodka Gimnastyki Korekcyjno – Kompensacyjnej oraz wykładowca w Medycznym Studium Zawodowym na kierunkach fizjoterapii i masażu.
Klaudia Hojdas
Nauczyciel
Absolwentka Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej na kierunku "edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna". Trener TUS. W swojej pracy staram się podchodzić indywidualnie do każdego dziecka. Uważam, że nauczyciel powinien być dyskretnym mentorem, który uczy, ale też motywuje do samodzielnego zdobywania wiedzy i doświadczenia
mgr Ewelina Dybczak
Nauczyciel
Nauczyciel kontraktowy. Ukończyłam Kolegium Nauczycielskie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz Uniwersytet Śląski na kierunku Edukacja wczesnoszkolna z terapią edukacyjna. Poszerzyłam swoje wykształcenie o studia podyplomowe w zakresie edukacji dzieci z spectrum autyzmu oraz udziałem w licznych szkoleniach i kursach.
mgr Marta Zielińska
Nauczyciel
Nauczyciel kontraktowy. Ukończyłam studia licencjackie na Kolegium Nauczycielskim, na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i edukacja przedszkolna oraz studia magisterskie w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku- Białej, na kierunku Pedagogika opiekuńczo- wychowawcza. Cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę dzięki uczestnictwu w licznych kursach i szkoleniach dla nauczycieli.
mgr Katarzyna Zahraj
Nauczyciel
Nauczyciel mianowany, mgr zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego.
mgr Joanna Pilarz
Nauczyciel
Ukończyłam studia licencjackie w Kolegium Nauczycielskim w Bielsku -Białej oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym, sprawia mi ogromną radość i satysfakcję.
mgr Marta Sobczak
logopeda, pedagog specjalny
Ukończyłam studia I i II stopnia na kierunkach: Logopedia, spec. neurologopedia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Pedagogika specjalna, spec. logopedia kliniczna na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Poza tym uczestniczyłam w licznych kursach i szkoleniach z zakresu logopedii, pedagogiki czy psychologii. Przez kilka lat pracowałam jako logopeda i terapeuta z dziećmi z autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną oraz z dziećmi z innymi specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W naszym przedszkolu pełnię funkcję logopedy i pedagoga specjalnego.
mgr Zofia Szczypiórkowska- Marek
psycholog
Ukończyłam studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Katowicach oraz studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego i Edukacji, terapii i wspomagania osób z diagnozą spektrum autyzmu. Przez lata pracowałam jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia w przedszkolu i w szkole. W naszym przedszkolu pełnię funkcję psychologa. W ciągu roku odbywam szkolenia z zakresu regulacji emocji, zaburzeń lękowych oraz zaburzeń wieku dziecięcego, aby móc być na bieżąco wspierając dzieci, nauczycieli oraz rodziców.